Wednesday, October 30, 2013

BadBadBad girl :P



Nüüd ma pole ikka pääääris pikalt kirjutanud aga okei, üritan lühidalt kirjutada :D

2.juuni sai koos kataga Eesti mindud, võtsime laeva peal päikest ja mul jäid jöhkrad randid :D Eesti saabumise puhul vötsime Anni ja Siisuga Somerby 6-packi :) Arena3s oli pidu mingi päev ja ma olin suht purjakil omadega ja siis ma sain yhe megaa kuuuma kutiga tuttavaks aga ta kahjuks elab tartus olin temaga kogu peo aja koos... :) aga muidu terve suve päikest vötnud ja vanalinnas pidutsemas käind... D on valus värd aga ma kutsusin ta suvel enda juurde ja sai veits joodud, sain mis tahtsin :) aga see mis kuu aja pärast välja tuli see tegi jöhkralt haiget ja teeb siiamaani kui meelde tuletan... Mingi augusti alguses käisin terve festivalil seal oli päris "lahe" magasin pooled esinejad maha kuna autosöit läks veits lappesse ju... Järgmine päev oli vist ikka päris paha olla. Ma olin räige niggga kui Soome läksin :D 11.08 tulin soome ära ja 13.08 pidad Mark vist enda synnat ja see oli päris tore :D Mark ja Ergo käisid yks nädalavahetus mu juures ka ja siis yhe öö nad viibisid siin ka... Ergo laiutab seda ma vöin teile öelda :D Nyyd kool on lebo olnud, käisin
17.10-21.10 eestis ja päris tore oli :D 18.10 reedel käisime anniga benassit ka kuulamas 777s ja hiljem
sain Kaspari käest niiisama 2roosi :p niii armas temast :) 19.10 öösel olime mina anni sass tom ja siis hiljem olin rode ja reenoga vanalinnas...  
Oleks pidand rodega siidrita jooma minema :D aga nyyd 2 nädalat kohe tööl olnud ja nyyd peab kooli tagasi minema :/ 

Aga adios musooood :***

No comments:

Post a Comment