Friday, April 3, 2015

Your Love

Tere päevast!

Pole jälle ammu kirjutanud ja kirjutan siia lühidalt.

29.12.2014 SAIN OMA LOAD KÄTTE :P
Aastavahetus möödus koos Parimaga ja muude heade inimestega
09.01.15 Sündis Gustav (Jussi väikevend) Ta on tohutult armas :P
Jaanuaris rohkem midagi põnevat ei juhtunud :)


10.02-15.02 oli Juss siin ja veetsime ühe toreda sõbrapäeva koos :)
13.02 Viisin Jussi Wanhoja vaatama.
20ndal läksin Eesti, laeva pealt otse Anni juurde ja siis edasi Laborisse drunkama :D Sai päris korralikult joodud :D Merit oli ka meiega.
27ndal käisime ka joomas ja siis Visoonis olid Juss, Kaspar ja Sander ka. Mingi aeg Juss tuli tgsi visiooni kuna tahtis minuga koos olla :) Ja ma pidin kella 8se laeva peale minema ja ma olin jumala purjus kui ma laeva astusin... Õnneks sain koos onuga ei pidand jala minema, siis kui autosse istusin siis onu naine oli et kohutava mis alko lõhn üle pea käib :D XD Noshit kui ma olin mingi sitaks shotte joond ju :D Peale laevasõitu pidin otse vanaema sünnipäevale minema , ise jumala purjus XD

Nüüd Märtsi juurde
09.03.2015 oli see päev kui ma Jussiga 3ndat ja viimast korda suhtesse läksime ;) Kolm on siiski kohutseadus :)
10ndal sündis mu tädil kolmas laps. Uuuh nüüd kõik sünnitavad :D Mu onulapse naine peaks ka varsti sünnitama :D
24ndal sain SAAREMAA RANNAPEO PILETI KÄTTE
26ndal Tuli mu Kallis Juss siia, 28ndal käisime shoppamas, Jussil oli papusid vaja, leidsime talle papud ja Juss ütles et ennem ei lähe poest ära kui oled endale midagi ostnud, leidsin endale sitaks ilusa kella :) 29ndal tegime romäänsi (küünlad, vein)
01.04.15 käisime FAST & FURIOUS 7t vaatamas.. Sitaks hea ja kurb film, valasin pisaraid 2-3 korda :)
Nüüd täna on 3.4 ja oleme terve päev lebotanud :) 6ndal läheb mu Kallis ära ja näen teda vist alles juuni alguses :(

Kirjutan varsti jälle :)

LoVe Bianca

No comments:

Post a Comment