Tuesday, September 11, 2012

How can I say "I love you" when I love you more than words can say ?

Sjäokii, pole mingi megaaaa ammu kirjutanud kuna mul pole kunagi aega olnud :) Alustame sellest, et kui Ai-Riin ja Kreete siin olid :) Käisime Linnamäel, meil oli sitaks lahe seal, Ai-riin ei tahtnud alguses kuhugile minna ja siis lõpus tahtis igale poole veel mingi 100 korda minna :) Siis käisin vahepeal koolis ja siis käisin väljas niiiisama chillimas... Täistera tuli mingi kolmapäev soome ja  pidime kokku vist saama, aga hujjj tal polnud aega.... Shoppamine tähtsam. Sain sellel samal päeval Sannuga kokku ja läksime Helsinkisse poodidesse, käisime suht kõik kohad läbi ja siis käisime Vapianos söömas :) Tulime sealt ära ja siis kõndisime sinna tänavale kus on jõhkralt riietepoode ja värkki :) Kõnnime rahulikult ja siis järsku vaatan et Kerli kõnnib mulle vastu ja vaatan oiii Kert tema kõrval, pshh ta vist ei teinud minust välja... Sel hetkel kui ma temast mööda kõndisin oleks mu süda seest välja hüppanud... Mu süda taos lihtsalt nagu mingi 10000 lööki minutis :D aga Pohh YOLO !!! EI me ei saanud kokku nende kahe päeva jooksul kuna tal polnud aega... POhhuj !! Saatsin talle paari päeva pärast mingi j6hkra teksti, oipljäää see oli mega hull... :S:S Aga nyydseks on k6ik korras nagu poleksi midagi juhtunud, ma olen HAPPY ;) Ta on mu isklik n6uandja :P
 Koolis hakkasin uute eeestlastega suhtlema ja värkki :) Nyyd olen nendega suht igapäev väljas käinud :) Minu KIIIIIIIIISUD olete Krissu, Kässu ja Hannna ;) Eelmine neljapäev käisin Hanna ja Katiga ilutulestikku, Helsinkis vaatamas, see oli niiiii ROMANTILINE ;) MUSIMUSIKALLIKALLI Aaaa, Krissu ja Rauno on ka suhtes(te ei tea neid ) Ja ma olen Hannakiisukaga :D Me teeme Hannaga vähemalt edusamme v6rreldes nende kahega :D Hanna on minu pervo 456 et teee teaksite:) AGa midagi muud p6nevat pole toimunud, kkahjuks :( AGa head aega  :) Kirjutan varsti ;) ARMASTAN TEID MU BLOGI LUGEJAD ;)

No comments:

Post a Comment