Monday, August 6, 2012

I Thought I Was A Normal Until I Met My Bestfriend...

TsaukiiTsauu, pole megaammu kirjutanud siia, vahepeal on igast toimunud :D Nii alustame siis eelmise nädala esmaspäevast, hmm ei mäleta mis ma tegin :D Teisipäeval liikusime(Anni ja Siisuga) mingi 1 paikku randa, olime seal võtsime päikest ja ujumas seekord ei käinud (vesi oli külm). Kolmapäeval liikusime veidi varem randa Siisuga, võtsime sellise hea koha kus oli hea vaatepilt trennitegijatele(kesiganesnadkapole). Anni tuli mingi 1-2h pärast kuna tal lõppes töö siis ära... Käisime ujumas ka, alguses oli kollane lipp ja lõpuks oli roheline, jeii. Mängisime palli ja siis juhtus väike nali, loodan et seda enam ei juhtu :P(Anni ja Siisu teavad) ;) Mingi 6 paikku liikusime linna ja seda ma ei mäleta mis edasi tegime, liikusime vist kõik omadesse kodudesse ära... Neljapäeval käisime ka rannas, seekord tulid linnast kaasa meiega Toomas ja ta vend(Anni tuli jälle peale tööd randa, meist veidi hiljem). Läksime kohe ujuma kui randa jõudsime, mina ja Siisu läksime kohe aga poisid ei tulnud kohe kuna nende arust oli vesi liiga külm. Toomas tahtis kusagilt vette hüppata, läksime siis sinna kus monica seisab tavaliselt, Toomas hüppas natuke väsis ära kõmpisime tagasi meie kohtade juurde... Hiljem tuli Anni koos Raineri ja Andre'ga. Andre ja Rainer ja Toomas läksid jälle sinna kus me enne käisime ja siis mingi 30min hiljem tuleb Andre ja ütleb et pange Toomase asjad kokku ja viige sinna kus ta ennem hyppas... Jõudsime sinna ja nägime et Toomasel oli pea sidemes, ta oli backflipi teinud ja ei tõuganud ennast piisavalt kaugele ja lõi pea vastu metalläärt ära ja peas oli 10cm haav vms.. Tom läks haiglasse aga meie jäime veel randa:) mingi 7paikku läksime ära ja siis chillisime vist linnas mingi kell liikusin koju ära, Viimsisse loomulikul, öösel sain mingi kell Jaani ja Jussiga kokku või oli ainult Jaan ei mäleta.. Saan Jaaniga suht tihti kokku ja värkki(Juss arvab et meil teema kuigi tegelikult mitte ;)) Reedel ärkasin mingi kell ja siis HAKKASIN TOMORROWLANDI VAATAMA, ja mingi 11 õhtul läksin linna sain Oruga kokku ja siis läksin Oruga Nõmmele piule aga suht "kõva" pidu oli, reaalikad ei oska juua kahjuks või õnneks... Mingi tsikk käis mööda maja ringi ja laamendas, me Oruga istusime mingis magamistoas kus oli täpselt vetsu uks vastas ja me jälgisime(vetsuukse klaas oli peaaegu läbinähtav) kes käsi pesevad peale pissil käimist(hahaa, me teame et me päris taunid) ja kes mitte... Tõmbasime pilvikusse ära ja siis läksime mingi kell sealt minema, kuna seal oli niii mega faking igav, hakkasime siis Jannsenist kõndima kell oli mingi 2.30 vms :):) Käisime 10km maha umbes, jõudsime 5st linna ja läksime westmanni süüa ostma :) ja ootasime bussi et saaks lasna magama minna :) Ärkasime millalgi päeval üless ja siis HAKKASIN JÄLLE TOMORROWLANDI VAATAMA, õhtul pinnisin Orut et ta linna liiguks aga nujhh, ta ei viitsinud liikuda... Helistasin Annile ja küsisin mis nad õhtul teevad nad pidid Marvini juurde minema Kakumäele ja ma küsisin kas ma saan ka sinna, sain sinna oujee, liikusin siis linna ja chillisin Anni ja Siisuga vanalinnas veic ja nägin Gerrithit :) Mingi kell läksime minema kuna Anni ja Siisu tahtsid Marvini juurde juba minna aga ma tahtsin linnas olla, pohh... Läksime siis Auto juurde ja kõigepealt käisime Sassi juures(Sass sõitis koguaeg, kuna Marvin oli veidi purjus) ja siis läksime Marvini juurde,,, Olime seal jõime veidi, Marvin ja Robin käisid kusagil naabrite basseinis ujumas ja Robin suutis jala lõhki tõmmata, püksid ka veel ja siis tuli keegi mõttele et hakkaks pudelit mängima, mängisime saime igastasju tehtud+sain veel veidi tõde kuulda asjade kohta ja värkki. Meil läks mingi 5 aeg kõht tühjaks, läksime Rääku, enne seda käisime kusagilt bensu võtmas, Sass tahtis vist väga surma saada :D:D Oleks peaaegu vastu seina sõitnud, aga jõudsime õnnelikult Rääku :) Sõime ära ja siis läksime Marvini juurde tagasi siis olime lihtsalt seal ja mingi 9 paikku läksid kõik nahhuj :D Läksime Siisuga minu juurde sööma ja magama, aga me vist ei maganud, ma ei mäleta enam. Õhtul läksime pirita randa ma käisin ujumas, mega soe vesi oli :P Peale seda pidin Siisu ja Oruga Metsakalmistule piule minema aga Oru hüppas alt ära, läksin siis Siisuga kahekesi.... Gaaaaash, terve 34A oli seda rahvast täis kes sinna samusesse kohta läksid kuhu meie :D Jõudsime sinna ja siis hakkasime Siisuga lounima suht, kõik olid võõrad ja värkki :D Hüppasime batuudil ja käisime mööda aeda ringi, seal oli üks lahe koht kuhu me läksime, tegime seal pilte :D Mängisime korvpalli ja jalgpalli, Siisu viskas koguaeg palli üle aia aga meil oli oma pallipoiss kes tõi koguaeg palli ära ;)... Lõpuks hõivasime ühe magamistoa ära, istusime seal ja rääkisime ja seal siis käisid mingi poisid seal, korda mööda meiega rääkimas ja siis meid oli seal toas lõpuks 8(2tüdrukut ja 6 poissi)ja siis tuli üks Emil meile rääkima et 6 printsi tulid päästma 2 printsessi kes surevad igavusse ja takistuseks oli draakon(ukselink, keegi ei osanud seda õigesti alla vajutada ja ust lahti tõmmata, kõik arvasid et uks on lukus)... Lõpuks kõik läksid minema, ainult Emil ja Andu(ta on megaa kena ;)) olid seal toas, kuna Emil tahtis magama jääda(endaarust ta mediteeris) sama tegi ka Andu aga ma ei lasknud tal magada... Ja siis tuli Takkis sinna, see vend oli ikka väääääga pilves... Hakkas rääkima meile, et see lamp on maailma lahedaim lamp üldse... Ja siis tuli Matu sinna tuppa kes tahtis ka sleepi ära jääda, okei olime lõpuks seal voodis viiekesi... Vasakult: Emil, Andu, Mina, Siisu ja Matu... Matu pani Siisule käe ümber, Siisul oli päris häää nägu pääs :D Ma pidin koguaeg selili olema, kuna kui ma oleks vasaku külje peal olnud, oleks ma Siisuga näöd vastakuti olnud ja kui oleks vasaku külje peal olnud siis ma oleks Anduga näod vastakuti olnud... Eks sa siis ürita magada selili EBAMUGAV... Lõpuks jäin magama ja siis ärkasin ja vaatasin, ooo Andu vaatab vastu pohhhuj magasin edasi... Ja siis tuli selle peo korraldaja suurem vend sinna voodisse, minu ja Siisu vahele... Pani käe ümber minu ja tõmbas mind enda poole, üritas vist midagi aga õnneks ei tulnud tal midagi välja :D Ta tõmbas jeebet sealt :D Matu norskas ja rääkis unes ja laiutas ka veel -.- Mingi 9 paiku tõmbasime nihhhi sealt, läksime linna ja siis Siiisukas läks oma bussi peale ja ma ootasin enda õiget 1A-d(1,5h ootasin) et ma saaks otse viimsi haigla juures V1 või V1K peale minna...Läksin koju, üritasin mitte magada aga sellest ei tulnud midagi välja, magasin mingi 1h vist, järgneval päeval istusin ma kodus.... ;) Siisuga käisime lasnas minu juures kuna tahtsin pead ära pesta ja siis olime linnas ja värkki kuni reedeni ei teinud midagi põnevat. Reedel läksin Kosele kuna ma tahtsin ühe inimesega KOKKU SAADA, aga tuli välja et tal olid muud plaanid... Hakkasime siiis rummi jooma, chillisime Kosel ringi ja värkki... Vähemalt ma nägin seda INIMEST KELLEGA MA KOKKU PIDIN SAAMA... Õhtul tegid teised vessu aga ma mitte, mul oli muud põnevat teha, rääkisin Kerliga :D Läksin lihtsalt lampi minema, kõndisin mööda Koset ringi üksi ja mõtlesin et miks ma niii kuradi valesse inimesse "in love" olen... Pole isegi minu jaoks aega, masendav :S Läksin tagasi Markeni juurde, olin veic toas ja tõmbasin jälle nihhhi, seekord olin 2h lost, kõndisin jälle mööda Koset ringi aga seekord polnud papusid ja vihma sadas... Öösel oli mega külm magada aga pohhh... Päeval sain aru et ma olin veidi tõbiseks jäänud, nohu ja köha olid tulnud -.- Laupäeval läksime mingi 4paikku minema sealt... Õhtul läksime Mähele piule jälle koos Mooriga seekord, Oru tõmbas nihhhi sealt mingi kell aga enne seda see eit jäi vetsu kinni, hahahahhahahaa :( Hommikul kell 9 läksin Viimsi koju sealt, chillisin kodus ja õhtul linna sain Siisu ja Oruga kokku, õhtul mingi 9 paikku hakkasime sebima saime veic peale 12 ja hakkasime hääletama randverre, saime 2 autoga, vääääga hää ;) Keerasime valmis ja siis tegime ja siis kõndisime mööda randvere ringi, me olime megaa väsind, kell 5 hakkasime Oru juures liikuma kuna ta pidi Pariiisi minema :(:( Siisuga oleks peaaegu esimesest bussist maha jäänud kuna me sõime vaaarikaid ja käisime kõrval tänavas pissil, läksime peale seda lasna minu juurde magamaaa :D Kui ma õhtul Viimsi jõudsin olin ma täiesti läbimärg kuna äikesevihma tuli -.- Seeee viiiimane pauk oli vväääga jõhker :S käisime mingi päev schnellis kossu mänge vaatamas :) 10.Aug käisin Viimsis peol oi issssand seeee oli jubee, seal toimust igast asju :D Hanno sai peksa,ninas on mõrad. Paras sellele sitapeale... Lõpuks olin ma jälllle mingi faking Gerdiga kooos(midagi ei juhtunud), masendav...MIS MUL NENDE KERTIDE JA GERTIDEGA ON ??? -.- Läksime mingi kell Siisu ja Anniga minu juurde sööma, ja siis nad läksid ära mingi kell, saatsin nad bussile ja kell 6 läks mul laev :S:( Jõudsin Soome ja siis kohe suht magama ära, megaa väsind olin... Pühapäeval äratas emme üless ja tegin omad asjad ära ja läksin Sellosse pooodidesse :) Käisin poodides ära ja liikusin kodu ära, hiljem läksin rattaga sõitma... Sõitisn 18km maha, ougaaad ma olin vist veits väsind :D:D Esmaspäeval käisin vanaema juures ja koristasin tuba :D Teisipäeval ehk siis täna läksin koooli, peale kooli läksin Eesti poodi, sain seal emmega kokku ja ostsime igast asju kokku, peale seda läksin sellose kotti ostma, ostsin koti ära sain Raunoga kokku ja chillisin temaga ja siis helistas mulle Sandra... Sain siis Sannuga kokku käisime poodides, ostis samasuguse koti nagu ma ennem ostsin :D Käisime veel poodides ja siiis nägin Kreetet ja joooksin süllle tallle... Ma polnud teda pääääris mitu kuud näinud, niii hea oli teda näha, käisin Sannuga sööömas ja siis Sannutibukas läks kodu ära.. Sain Kreete ja teistega kokku ja siiis hakkas pihta, mu kõht lihtsalt valutab ikka veel kuna tänu Ai-Riinile ja Kreetele sain ikkka megalt naerdud, nüüd maolen kodus ja kirjutan blogi üle päääääris pika aja :D -.- Mul hakkas ju tänasest koool, masendav... Eks ma kirjutan varsti uuuesti ;) Nägemist tibud, MusidKallid teile (L) Luv Ya ;)

No comments:

Post a Comment