Sunday, July 22, 2012

Best friends ? Bitch, please she is my sister !

Reedel ärkasin mingi 9st ülesse, isa oli linnas siis juba. Kui ta koju jõudis siis nad pakkisid asjad kokku ja hakkasid Elva sõitma, läksid rallit vaatama. Tahtsin ka minna aga jahh, isa isegi ei kysinud midagi kas tahan ja värkki, Aga see selleks... Sain isaga linna, mul oli vaja muposse minna, ta viis mind pärnu mnt sinna kus see mupo on... Isa ja õde läksid siis edasi.. Astusin siis uksest sisse, see oli niii rõvedalt suur ja avar... Sain 20€ trahvi gaaad kui palju, vihkan neid muposi, kuradi di*lad... Läksin peale seda lasna, käisin seal pesus ja värkki.... Msnis rääkisin oruga, käskisin tal 4se bussiga linna tulla aga ta ei viicind tulla ja siis ma läksin bussi ringile. Bussis mingi vend tuli istus meie kõrvale ja hakkas rääkima et me teame teda ja ta sõpra... Läksime linna ja siis läksime vanalinna jalutama(meil olid seelikud seljas)... Need pilgud kuidas meid vaadati ja siis meile vilistati ja värkki... Istusime natukene vabakal, ma rääkisin täisteraga msnis... Hiljem läksime Kristiinesse... Avastasime seal lahedaid poode :) Oru tahtis et Efka talle suitsu ostaks, aga Efka oli tööl ja siis me pidime teda ootama kuna ta töö lõpetab ja siis Efka ostis Orule suitsu... Anto kutsus meid peole ja siis Läksime sinna. See oli kotka kaupluse juures.. Jõudsime sinna, seal oli 3 poissi, mina ja oru. Yks poiss oli mu vana koolivend :) Jõime oruga oma siidrid ära ja alustasime viina joomisega, see viin sai mingi 30 min otsa ja siis ei mäleta eriti. Hommikul ärgates olime me oruga ikka purjus :) Moor oli öösel sinna jõudnud, mina ei mäleta et ta oleks sinna tulnud. Anto ja kristjan läksid juba varem ära, mina oru ja sillu läksime veidi peale 9t minema. Õnneks polnud kaugele minna. Minu juurde jõudsime, läksime kohe magama. Ougaad siis kui me uuesti ärkasime ss meil oli veic paha olla ja pea valutas -.- Siis kui me minu juures üless ärkasime hakkas Oru spagette tegema ja ma jäin magama kuna pea valutas...Kui spagetid valmis said siis ma ei suutnud neid spagette süüa need olid nii rõvedad... Mingi 7st hakkasime liikuma linna poole, kuna tahtsime mõlemad koju minna, mina läksin 1a peale ja oru läks 38 peale... Koju jõudsin läksin kohe arvutisse ja siis sööma... Mida kõike ma ka ära ei söönud :) Mingi kell ütles Carl Joosep et me Kakumäele peole läheks. Meil mõlmal oli mega vähe aega bussini. Mul oli 15 minutit aega, et pea ära pesta riided oli vaja selga panna ja siis meik oli ka vaja teha ja värkki aga ma ei jõudnud meikki teha ja juuksed olid ka märjad kui linna jõudsin. Lõpuks ma jooksin bussi peatusess.... Jõudsin bussikasse ja ma arvasin et ma jäin bussist maha aga buss jäi mingi 3 min hiljaks-.- jõudsin linna seal sain oruga kokku ja helistasin Carlile ja küsisin kuhu minema peab ja siis me pidime pässa minema, alguses pidime Kakumäele minema aga nujhh ;) Jõudsime õnneks viimase 18 peale... Läksime siis seal statoili juures maha ja nägin kes veel bussi peal olid ja need tsikid läksid ka sinna kuhu meie aga me ei jõudnud sinna kohale, polnud enam siis soovi :D Orul tuli mõte et võiks linna minna, käiks ringi ja värki :) Hakkasime siis sealt kõndima ja kõndisime mingi 20min,  ma vahepeal meikisin ennast ja siis hakkasime hääletama ja mingi suht ruttu saime auto peale .. See vend oli väga kahtlane, aga ma kirjutasin blogi samalajal ei kuulanud mida ta oruga rääkis, ta kutsus meid kuhugile vessu tegema aga me ytlesime ära :) Kõndisime siis vanalinna hessi juurest vabakale ja nägin kräsupead seal. Oru helistas katule ja kysis kus nad on, nad olid visioonis... Hakkasime seda otsima siis, jõudsime kohale aga me ei läinud sisse kuna ei julgend vms.. Hakkasime vanalinn poole kõndima ja siis tuli mingi kamp inglasi nad kutsusid meid klubidesse jooma ja värkki... Läksime siis alguses striptiisi klubisse:):) Läksime sealt millalgi minema ja siis nad kysisid kus on mingi hea klubi, aga me eiteadnud ju kus on hea klubi vms... Hakkasime nende kampaga kuhugi poole liikuma kuid Oru mingi sõber tuli nii et me pääsesime nendest inglastest:) Need Oru sõbrad kutsusid meid Plub'i aga me ei tahtnud marki täis teha ja sisse me ei läinud... Katu ja igast rahvast tulid välja ja nad ütlesid et  lähme Visiooni, aga me Oruga jälle et me ei saa sisse ja värki :D Katu ütles et seall pole turvat jne. Läksime siis sinna, seal lasti mingi HardStyle'i muusikat... Ma tahtsin reivida aga Oru ei tahtnud ja siis lõpuks ikka sain ta ka reivima :D Magnus andis meile koguaeg rummikoksi, jõime seda Oruga.Mu süda valutas lihtsalt terve faking öö... :S Enne 4 hakkasime sealt minema kuna me olime väsinud. Hääletasime ja saime auto peale, G4S võttis meid peale, aga ta oli enda autoga vic ja värkki ja siis jõudsime minu juurde ja jäime magama. Ärkasime mingi kell 4 võimidagisellist, gaad kui kaua me magasime. Lebotasime voodis ja siis tegime süüa(tähestikusuppi) ja koristasime veidi seda kööki... Ja siiis linna ja mina viimsi ja Oru Randverre oma koju.. Ja nüüüd siin ma olen ;)

No comments:

Post a Comment