Sunday, July 15, 2012

I love you like a fat kid loves cake

Neljapäeval ma läksin Viimsisse ööseks, suht mõtetu päev oli.... Reedel mingi 11 ärkasin üless, see on minu puhul ime et ma nii varakult ärkasin aga see selleks. Mingi pool 2 hakkasin koos isaga Lasnamäele liikuma ja Oru hakkas kodust liikuma :D Ma jõudsin Orust veic mingi tund aega varem aga pohh. Käisin siis pesus ära selle ajaga ja Oru jõudis lõpuks ka kohale. Passisime minu juures ja ei suutnud mõelda mis pluusi selga panna, okei ma teadsin mis pluusi ma selga panen aga Oru suutis seda vist ikka 4 korda vahetada aga jamhh... Ilus ilm (vihma sadas ja värki) oli ka et seelikut selga panna aga pohka... Anni, Sass, Siisu ja keegi veel käisid kinos Jääaega vaatamas... Kui neil film läbi sai siis ma sain Siisu popkornid, et need ära süüa kuna  Siisu ei tahtnud neid, aga ei Oru lennutas need meile peale -.- Samamoodi ka Sassi omadega tegi nii :D Ei viitsinud seal Solarise kõrval passida nende mõtetustega, Oruga tegime tipatapa Solarise taha ja istusime seal ja loomulikult mõningatel oli vaja sinna ronida aga nad läksid edasi.... Oruga otsustasime et lähme vanalinna jalutama nagu me poleks seda vähe teinud :D Jõudsime siis Linnahalli juurde välja :) Nägime et seal tivol, helistasime kohe Siisule aga Siisukesel polnud ju telefoni ning pidime Annile helistama ja nad liikusid kõik sinna. Me Oruga läksime minema sealt ei viicinud passida seal ja vaadata tivolit. Istusime sinna tahapoole kus see Linda Line sadam on vms. Loomulikult Anni, Sass, Siisu ja Joosep tulid ka sinna, neil oli vaja midagi öelda !  Kõndisime Oruga lihtsalt minema, kõndisime kuni muulini vms... Seal oli mega kena vaatepilt ja värki... Mingi kell läksime minema. Saatsin Kerdile sõnumi ja küsisin kas ta tuleb linna või ei tule ja siis ta ültes oma sõnad, mis mulle ei meeldinud.. Pidime siis koju minema Oruga ja sellega sai meie 13 ja reede läbi :) Efkal oli sünnipäev ka veel :) kolmteist ja reede tuletab meelde, et täna on taas Efka sünnipäev :) Laupäevaks olid meil plaanid tehtud aga need kuradi 2 jõmpsikat ei helistanud ja ei andnud teada et nad ei tule ja blaablaaa. Päeval käisime tivolis Siisuga, ning saime Eriku ja Antiga kokku.. Lasime joogid ära osta Jaanil ja siis läksime minu juurde kolmekesi. Olime seal ja jõime ja ss tuttu ära. Täna ärkasime mingi veidi peale 2te ja linna jõudsime veidi peale poolt 8t ja nüüd olen Viimsis ja joon jäätisekokteili :P Järgmise korrani :D

No comments:

Post a Comment