Thursday, July 12, 2012

Fuck u, i love u, you fucking idiot.

07.07.2012Jäime Oruga viimasest bussist maha ja siis läksime sinna Estonia taha parkki istuma. Ma helistasin mingi 50 korda täisterale aga ta ei võtnud vastu. Veidi aega hiljem helistas ta tagasi ja ütles et tal oli telefon autos ja ta oli eemal, küsisin kas ta tuleb täna linna või ei tule, ta ütles et ta viib sõbrad kuhugile ära ja siis on vaba... Mul olid siis kiired jalad ja läksime jala Laagnasse minu juurde... Natukene enne 2te jõudsime. Täistera helistas ja ütles et ta hakkab Kodust liikuma ja ta jõudis enne kolme Lasnamäe söögiplatsi juurde:P Kõndisin mööda jubedaid lasnamäe tänavaid, mis olid jubedad, jõudsin siis söögiplatsi juurde, istusin autosse tegime kalli ja siis mõtlesime mida teha ja kuhu minna ja siis sõitsime piritale sinna rannamaja juurde ja läksime mere äärde jalutama, kõndisime sinna muuli otsa, tahtsime päikesetõusu vaadata aga me ei teadnud millal päike tõuseb ja kuskohast ka veel... Täistera toetas vastu mingit äärt vms ja siis ta võttis ümbert kinni ja see tunne, see oli nii super, oleksin tahtnud sinna jäädagi aga väljas hakkas külm ja siis läksime autosse tagasi, täistera rääkis et tal on kõht veidi tühi ja ma küsisin koguaeg et mida ta tahab, täistera ei teadnud mida ta tahab ja siis ta küsis minu käest mida ma tahan ma ütlesin et ma ei taha midagi (mõtetes ütlesin, et ma tahan sind). Istusime autos ja rääkisime ja siis tuli väike aps mis läks veidi pikemaks, rohkem ei räägi (see pole midagi sellist, et peaksite oma räpast mõtlemist kasutama). Täistera ütles et lähme ühte kohta kust peaks nägema kui päike tõuseb aga taevas oli pilves ja ei näinud ja siis juhtus aps teist korda. Me olime seal Maarjamäel vms, ma ei tea mis koht see oli. Kell oli pool 6 juba ja siis liikusime mu maja juurde. Maja taga oli mingi parkla kuhu me seisma jäime. Rääkisime igast põnevat ja värki ja enne kui ma ära läksin andsin talle ühe pisikese musi ;) Tahaks korrata seda ööd :* Ja sellega lõppes see imeline pühapäeva varahommik... Oru magas nii armsalt kui ma koju jõudsin...

No comments:

Post a Comment