Thursday, July 19, 2012

Happy girls are the prettiest.

Alustame siis esmspäevast 16.7.12. Hommikul kell 10 ärkasin, käisin pesus ja siis hakkas üks inimene mind kohe homikul oma jutuga närvi ajama, okei ma oleks peaaegu sellepärast V1K-st maha jäänud aga ei jäänud. Foorumi ees sain Oruga kokku ja läksime solarisse et Siisuga kokku saada, nad tahtsid passipilti teha kuna neil oli kooli vaja. Pildid tehtud siis läksime THK-sse pabereid sisse viima. Enne kui me kooli jõudsime lollitasime veits palju aga kui kooli jõudisme siis üritasime normaalsed olla, kuigi see ei tulnud eriti välja... Kui kõik sai tehtud siis läksime mäkki sööma... Big Mac'i eine ja siis veel Mc Flurry sõime ära... Mõtlesime et lähme tivolisse, jõudsime linnahalli juurde ja saime üle kuna seda polnud enam seal... Istusime üleval ääre peal ja mõtlesime et lähme Rocca Al Mare juurde, et äkki seal on... Tegime tipatapa trolli peale, kui sinna jõudsime saime jälle üle aga nojhh, see selleks... Läksime Rocca Al Mare'sse. Käisime normaalselt poodides ja ning siis tuli tuju lollitada... Siisu hakkas kõva häälega köhima vms, neljas poes tegi seda... See pole veel midagi. Käisime mänguasjade poes lolli mängimas. Siisul oli vaja raha lahti vahetada, et saaks selle värgiga sõita. Siisu läks õigest kohast alla eskalaatoril aga mina ja Oru jooksime teiselt poolt alla, Siisukas filmis ka seda.Seppälä ees on mingi värk kuhu sa istud peale ja saad filmi vaadata, film kestab mingi 2-3 minutit vms. Siisu ja Oru olid alguses, siis mina ja Siisu, viimasena olin ma koos Oruga. Gaad, läksime mingi elektroonika poodi, vaatasime 3D telekat ja siis läksime tegime MacBook'iga pilte, veic kahtlased tulid hahahahaa.Oru ja Siisu tahtsid ***** teha ja läksime siis parklasse sinna mis seal üleval on... Meie Oruga jälle ei läinud õigest kohast, mis teha kui tuju tuleb lollitada :) Kõndisime mööda parklat ringi, leidsime ühe laheda roosa auto, tegime pilti selle juures, kui pildid said tehtud kõndisime ääre juurde et alla vaadata. Mingi naine tuleb meie juurde et vaatasin et teil oli minu auto juures päris lõbus pilte teha ja värki, meil vist oli veidi mark täis :) Läksime sinna alla kus neid kärusid hoitakse vms, tegime seal all väikese fotosessiooni :D aga ****** nad ikka ei julgenud teha, läksime siis kuhugi auto taha, et nad saaks teha, tegime siis auto peegeldusest ka pilti... Liftis tegime ka kui alla sõitsime. Novalux'is mängisime mente ja proovisime erinevaid prille. ühed olid mega kenad, ostaks ära kui need mingi +1,5 vms poleks. Siisu ostis sealt täiega nunnud karudega tsäksid. Kõik said ühe, vahet pole et ma ei suitseta vms... Tahtsime Jysk'i minna aga Siisu ei viicinud, kõndisime siis sinna poole Oruga ja pinnisime Siisut et ta tuleks ja värkki, ma ei jaksanud käia enam ja istusin maha ja Siisu ka ja siis Oru üritas enda salli ilusti maha panna et selle peale istuda, aga tal ei tulnud see välja... Nägime jäähalli, tahtsime uisutada aga saime üle kuna sügisest alles saab, noo siis me läksime jysk'i, seal sai ka palju nalja, seal väljas on need telgid vms, tegime pilti seal, et meie Hispaanias vms :D:D Tegime Jysk'is ka prillidega pilti... Siisu ütles et lähme esimesele bussile mis tuleb, aga nad tegid ennem ****** ja me ei jõudnud bussi peale... Siisu tahtis bussi peale süüa osta ja siis läksime Statoili süüa ostma, ostis krõpsu, pik-nik'u juustu ja jäätist :) Läksime siis 21 peale. Kõigepealt pidime ootama 20minutit. Bussis olid mingi tšikid, üks rääkis et ta andis ühele tüdrukule suitsu ja sai beebipillid vastu(midaa, selliseid asju ei anta lihtsalt, need kirjutab arst vms välja) Nad läksid maha ja siis me saime kõige taha istuda ja siis sõime oma toidu ära... Läksime kusagil ei mäleta kus maha, nägime Matut läks selle bussi peale kust meie maha tulime... Meie kolmekesi läksime Stroomi randa, aga me nägime mingeid asju millega sõita saab ja sõitsime nendega pool tundi ja pepu oli veic valus pärast seda... Läksime linna ja siis kõik läksid oma koju ära.. Ma läksin Viimsi ja siis sain öösel Jussi ja Jaaniga kokku, mingi 2-3 ajal läksin koju vms.See päev on läbi....
Nüüd räägime Teisipäevast 17.7.12. Saime kolmekesi kell 3 kokku ja läksime stroomi jälle, et nende asjandustega sõita, see kord võtsime need 2tunniks. Käisime Rocca Al Mare kooli juures ära, Siisu oleks seal kusagil matsu pannud, hahaa... Peale sõitmist läksime stroomis mingi trenni värkidele, vms... Ja siis mere äärde pilte tegema, neid pilte on palju... Tahtsime juba teist päeva vessu teha, aga meil polnud... Nad tulid minu juurde ööseks Viimsi... Tegime siis ise vessu ja värkki ja hiljem läksime Jussi ja Jaaniga välja :) Eile magasime mingi 2ni vms.. Käisime poes ära ja tegime spagette juustuga, hiljem läksime rõdule vessu tegema. Linna jõudsime mingi veic enne 8t... Siisu läks Annit ära saatma 38'ga... Me oruga läksime minu juurde, ma käisin pesus ja siis jõime mõlemad ühe somersby ära ja siis tipatapa linna ja mina 1A peale ja oru 38 peale... Jõudsin koju ja siis mingi 1h pärast helistas Jaan et tule välja ja värki ja Juss oli ka aga ta läks mingi enne kahte minema ja ma jõudsin alles enne 4 koju :D ja magasin mingi 1'ni ja siin ma nüüd olen kirjutan seda pikkkkka teksti teile.... ;)  Varsti kirjutan teile jällle ;)

No comments:

Post a Comment