Wednesday, July 11, 2012

Silmad on pimedad. Peab südamega otsima.

Kirjutan siis teile veidi Markeni synnipäevast mis oli 9.6.2012 ! Alguses ei viitsinud sinna ronida, ei raatsinud marsa jaoks raha kulutada... Istusime Virus Anniga ja mõtlesime mida õhtul teha ja värkki. Mina tahtsin tegelikult sitaks sinna minna aga ma ei hakka sinna yksi ka ju ronima, kysisin ss anni käest ka ta siis on nõu tulema kui keegi meid autoga ära viiks või midagi sellist, Anni siis helistas oma mehele ehk sassile ja kysis kas tal on kedagi kes meid ära viiks Kosele aga Sassil polnud kõneaega et töökaaslasele helistada ja kysida ja me pidime ta töökaaslasele sõnumi saatma ja ytlema et ta Sassile helistaks. Ta oli nõus meid ära viima Kosele, kell oli 22.30 millegagi kui me auto peale saime, autos oli meid 5 mina, Anni, Sass, Toomas ja see Sassi töökaaslane. Sellel mehel olid mega kenad silmad :P Jõudsime Kosele veidi enne 12st. Autost välja astudes vaatasime et suht palju rahvast vaatab akna pealt kes tulid ja blablaa. Majas olid tohutult palju kosekaid kes olid sellise bitchi näoga et aaa te olete need linna tibid ja värkki :) Tegelikult need kose inimesed olid suht normaalsed, ei ylband ja blablaa. Mina jõin seal ainult 1 somersby ära ja 1 lonksu rummi. Oru oli juba väga purjus... Oru rääkis seal koguaeg telefonis Pätsiga kokku 8h :DSinna tuli mingi veic peale 12 päris kena poiss:P Ma käisin koguaeg üless ja alla, jälgisin seda kenat poissi, kahjuks see poiss läks suht varakult minema...Vahepeal toimus üleval mingi semu maadlus vms, ma kartsin koguaeg et äkki nad lendavad mu peale vms... Aaaa inimesed sõid lihtsalt ämbrist salatit, kukkus lusika pealt ämbrisse ja siis uuesti ja niii päris mitu korda, aga need inimesd olid ikka väga purjus...Hommikul istusime kõik all, okei üleval magasid: Anni, Sass, Marken, Siku, Kris, Getu ja Toomas ja pooled olid juba minema läinud. Hüppasime diivani peal ma kukkusin sealt koguaeg alla ja siis ma hakkasin neid lolle filmima:D Egon tahtis et ma ühe rummi lonksu veel võtaks aga ma ei tahtnud aga ta ikkagi suutis mu ära rääkida... Lõpuks kell oli niii palju et Toomas ärkas üless ja pidi tööle minema :) Mina, Oru ja Toomas läksime esimese marsaga sealt minema :) Oleks tahtnud seal kauem olla aga ma tahtsin magada ka veic ;) Nägemist praeguseks....

No comments:

Post a Comment